Garancia / Jótállás

Garancia / Jótállás

A Löbest Kft. az általa forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő jótállást vállal. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet értelmében az egyes tartós fogyasztási cikkekre kötelező jótállás vonatkozik, melynek időtartama a következő:

  • 2 év jótállás, ha a termék vételára 10.000 Ft – 250.000 Ft között van.
  • 3 év jótállás, ha a termék vételára 250.000 Ft felett van.

Hibás termék esetén

Amennyiben a vásárolt termék hibásnak bizonyul, kérjük, juttassa el a terméket webáruházunk címére: Elérhetőség. A termék átvételét követően szakértői vizsgálatot végzünk, mely legfeljebb 30 napot vehet igénybe.

  • Ha gyártási vagy anyaghiba áll fenn: A terméket kijavítjuk vagy kicseréljük, és térítésmentesen visszaküldjük Önnek 30 napon belül.
  • Ha a hiba nem javítható, és csere sem lehetséges: A vételárat visszatérítjük.
  • Ha nincs hiba, vagy a hiba nem a jótállás körébe tartozik (pl. nem rendeltetésszerű használatból ered): A terméket visszaküldjük, kedvezményes szállítási díj ellenében.

A jótállási és szavatossági igények kezeléséről bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Nem garanciális hibák

A jótállási időn túl, illetve kopó alkatrészekből eredő hibák esetén is állunk vásárlóink rendelkezésére. Ilyen esetekben árajánlatot készítünk a javításra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megjavított szerszám minél hamarabb és legkisebb költséggel visszakerüljön Önhöz.

FELCO termékek élettartam garanciája

A FELCO gyár élettartam garanciát vállal a kovácsolt és hőkezelt alumíniumötvözetből készült szerszámnyelekre. A Metszőolló-shopban vásárolt FELCO termékek meghibásodása esetén a terméket postai úton is eljuttathatja a webáruház címére. Minden esetben segítünk a probléma megoldásában.

Kellékszavatosság

A vásárló a szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

  • Két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jogokat már nem lehet érvényesíteni.
  • A vásárló választhat: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha azok lehetetlenek, vagy a szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járnak.
  • Ha a vásárló nem a kijavítást vagy kicserélést kérte, igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, maga is kijavíthatja a hibát, vagy elállhat a szerződéstől (jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb két hónapon belül közölni a szolgáltatóval.

Termékszavatosság

A fogyasztó választása szerint termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

  • Termékszavatossági igény: A vásárló kizárólag a termék hibájának kijavítását vagy cseréjét kérheti.
  • A termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania.

A termékszavatossági igényt a gyártó által történő forgalomba hozatalától számított két éven belül lehet érvényesíteni. E határidő elteltével a jogosultság elveszik. A vásárlónak a hiba felfedezése után haladéktalanul közölnie kell a gyártóval.

A gyártó mentesül a termékszavatosság alól, ha bizonyítja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége során hozta forgalomba,
  • a hiba a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,
  • a termék hibája jogszabályi vagy kötelező hatósági előírásokból ered.

A gyártó vagy forgalmazó mentesüléséhez elegendő egy okot bizonyítania.

Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal: Elérhetőség